Stefana Okrzei 7, 95-060 Brzeziny
MenuMenu

Biuro rachunkowe

Kancelaria Prawno-Podatkowa „BUCHALTER” zajmuje się obsługą księgową wszystkich rodzajów firm. Prowadzimy pełne księgi rachunkowe, księgowość uproszczoną oraz wszystkie rodzaje ewidencji podatkowych (Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów, Ryczałt, VAT i Kartę Podatkową). Poza ewidencjami podatkowymi firm, prowadzimy w imieniu naszych klientów także inne ewidencje zobowiązań budżetowych (np. ochrony środowiska, Funduszu Promocji ARR, opłat koncesyjnych, itp.). W oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy proponujemy najkorzystniejsze dla Klienta rozwiązania podatkowe. Rozpoczynającym prowadzenie działalności gospodarczej pomagamy na wszystkich etapach tworzenia firmy i jej rejestracji w sądach i urzędach.
W ramach kompleksowej usługi nasi Klienci mogą liczyć również na reprezentowanie ich przed urzędem skarbowym, oraz instytucjami takimi jak: ZUS, GUS, KRUS, PFRON, Urząd Celny oraz wszystkimi innymi urzędami.
Firmom zatrudniającym pracowników prowadzimy kadry w pełnym zakresie (przygotowujemy dokumentację związaną z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzimy ewidencje czasu pracy, sporządzamy listy wynagrodzeń z naliczeniem wszystkich wymaganych świadczeń pracowniczych, zapewniamy szkolenia i służbę bhp i p.poż., monitorujemy obowiązkowe badania lekarskie i psychologiczne itp.). Firmy transportowe mogą także skorzystać z możliwości odczytu kart kierowców i wykresówek rejestrujących czas pracy kierowców i sporządzenie dla nich ewidencji czasu pracy. Zakres naszych usług dostosowujemy do potrzeb Klienta. Jesteśmy solidni w świadczonych usługach i skuteczni w rozwiązywaniu wszelkich problemów.
Kancelaria „BUCHALTER” działa w oparciu o licencję Ministerstwa Finansów na świadczenie usług księgowych oraz w pełni odpowiada za swoją pracę. Posiadamy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności księgowo-doradczej.